vineri, 20 iunie 2014

Violetta 4 - capitolul 1

               Buna, m-am gandit sa fac vreo 5 capitole inventate de mine cu Violetta 4. Acesta este capitolul 1. O sa postez cate un capitol pe luna;
 EU= Violetta

EU- Salut, copii! Nu v-am mai vazut de un an! Mi-a fost dor de voi!
LUDMI- Ha, ha, ha. Vio... nu mai minti ca ti-a fost dor de noi! Stii bine ca Fran a stat cu tine toata vara.
EU- Asa este, dar...
LUDMI- Dar ce, Vio?
EU- Dar eu ziceam ca mi-a fost dor te toti colegii! Hai sa lasam balta acest subiect!
LEON- Buna, Vio! Nu te-am mai vazut toata vara!
EU- Lasa-ma Leon, pleaca!
LEON- Dar...
EU- Leon, pleaca! Stii bine ce-ai facut toata vara! Eu te-am vazut in fiecare zi, si tu nu m-ai bagat deloc in seama! Si stii bine ca si tu m-ai vazut!
MORA- Buna, Leon! Vii cu mine pana afara?
LEON- De ce?
MORA- Vreau sa-ti spun ceva foarte important. Vrei sa fim impreuna? 
VA CONTINUA... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu