vineri, 27 iunie 2014

Tini a zis ca va veni in Romania

Tini Stoessel - '' Simplemente Tini nu e doar o carte '' !

 GENTE: Buna, Tini! Tocmai acum 2 zile ti-ai lansat autobiografia. Mii de fani au cumaparat-o... Este un nou bestseller!
Tini: Buna, Gente! "Simplemente Tini" nu este o carte sau o autobiografie! Simplemente Tini este pur si simplu o descriere a mea (de aceea se numeste "Pur si simplu Tini") si o scrisoare pentru fani. Nu mi-a venit sa cred ca la lansarea cartii au venit peste 50.000 de oameni. Sunt sigura ca erau si copii care nu stiau sa citeasca. Stiu o fetita de 3 ani care mi-a zis scalcit: "Noua mea carte de povesti pentru culcare. TE ADOR!" A fost incredibil!
GENTE: Cum te descurci cu fratele tau? Nu e invidios pe tine? Cum se descurca cu idea ca esti un megastar si el nu e prea cunoscut?
Tini: Asta este familia! Familia nu te invidiaza, nu e geloasa pe tine, te apreciaza, se bucura pentru tine!
GENTE: Juntada Tinista a fost pentru tine.......
Tini: Juntada Tinista a fost pentru mine un eveniment incredibil, un spectacol la care n-as fi visat niciodata daca nu eram o vedeta. au fost 250.000 de mii de oameni care au vrut sa ma vada! A fost inemaginabil!
GENTE: Primesti milioane de mesaje pe Twitter, Instagram, Tumblr, Facebook. Care au fost cele mai special mesaje pe care le-ai primit?
Tini: Toate sunt speciale in felul lor! Iubesc mesajele cu poze cu fanii si lucruri cu mine, sau mesajele cu poze si desene cu mine.... Interesante mi se par si micile interviuri de la fani pe care le primesc. Am primit 37 chiar din Romania, asa ca, la anul ii voi vizita pe romani. SHHHHH! Nu le spuneti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu