luni, 30 iunie 2014

Simplemente Tini - Capitolul 1 (partea a 3-a)

                   SECRETUL MEU
                 
                  O SA VA SPUN UN SECRET;
                  Mama mereu imi zice ca atunci cand eram bebelus eram o dragalasa. Eram foarte linistita si dormeam foarte mult.
                  SI ACUM SUNT LA FEL, O MORSA VIE! Imi spune mama sa dorm si gata; adorm. Niciodata n-am folosit vreo papusa sau nimic ca sa adorm.
                 Asta da, inainte sa ma duc la culcare trebuia sa iau biberonul meu.
                Asta, chestia cu biberonul este toata istoria mea.
                Pana la 7 ani, de fiecare data cand vroiam sa dorm la o prietena, trebuia sa-mi iau biberonul, altfel nu puteam sa dorm. Imi era un pic rusine, dra nu puteam sa trec peste. Va pasa ca deja MERGEAM CU CARTI INAUNTRU , AVEAM SI BIBERONUL. Il luam prin toate partile, mai ales il aveam la ora de gimnastica. Imi aduc aminte de el; albastru, cu desene si capac. Cred ca a fost mereu aceeasi. Pentru mine era mai mult.
                Tata si fratele meu, Francisco, ma innebuneau. Imi aratau cana si imi ziceau; ''Mmm, ce bun esta laptele un cana!'', dar pe mine nu ma convingeau. Eu eram lipita de biberonul meu si nu puteam sa-l las. Pana intr-o zi, tata l-a facut sa dispara. 
                Chiar daca nu mai aveam biberonul, MI-AM SUPT DEGETUL  pana la 12 ani. Din rau, in mai rau. Sa nu ma imitati, fetelor!
                Mamei ii ziceau ca o sa-mi stric dintii si sa mi-i deformez, asa ca imi punea ceva scarbos pe unghie ca sa imi fie scarba. Pana la urma au reusit; l-am lasat. Asta da, niciodata n-am folosit suzeta.
                 Foarte multa lume o criticau pe mama ca ma lasa sa beau din biberon pana la 7 ani si sa-mi sug degetul, dar ea, foarte desteapta a zis; ''Cineva a vazut o fata de 15 ani band din biberon si sugandu-si degetul? Deja o sa le lase''.-
                 Martina
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu