sâmbătă, 28 iunie 2014

Simplemente Tini - Capitolul 1

                Cum majoritatea dintre noi, aproape de nasterea mea stiu ca mama si tata mi-au spus ca voi veni pe lume in prima zi de toamna din 1997, in 21 martie la ora 19:30, la spitalul Suizo Argentina, si cantaream 2 kile. Ziceau ca eram atat de mica, incat mama mea, Mariana, zicea ca numele Martina era prea de adulti, asa ca ea s-a gandit sa mi se spuna Tini, acelasi nume cu care toti imi spun acum.
                 DAR NU INTODEAUNA AM FOST TINI SAU MARTINA. Se pare ca atunci cand eram inca in stomacul ei, mama a zis sa ma cheme Sofia, pana cand doctorul i-a spus ca exista deja multe fete cu acest nume. Asa ca si-a schimbat idea si se gandi sa ma cheme Olivia. Si acesta a fost numele care mi s-a spus un timp. Dar tatalui meu, Alejandro, ii placea mai mult Martina si acesta a fost numele care pana la urma mi l-au pus. 
                 Imi place sa ma cheme Martina. Mai ales ca parintii mei mi-au spus ce inseamna. Priviti, AICI ESTE!.- 
                Martina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu