joi, 10 aprilie 2014

Nr de telefon al lui... Mechi

        Va vine sa credeti ca am numarul de telefon al lui Mercedes Lambre? Ei bine, sa o credeti! L-am gasit, am sunat si mi-a raspuns. Daca vreti si voi sa o sunati daca aveti destui EURO, priviti numarul mai jos; +34213792261
       Aveti curaj sa o sunati? Eu am avut, incercati si voi! Trebuie doar sa stiti Spaniola sau sa traduceti ce zice ea pe Traducator Google, poftiti linkul; http://translate.google.ro/#es/ro/

                                                                             si

62 de comentarii:

  1. chiar ti-a raspuns, sper ca e adevarat

    RăspundețiȘtergere
  2. Da. Eu asa cred fiindca era o voce ca al lui Mechi, deci ea a fost

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. serios ??si vb in spaniola <3

      Ștergere
    2. da, vorbesc in spaniola. Am invatat de la colegii mei de la scoala din Spania, a fost usor

      Ștergere
    3. Poate merge...dar poți sa înregistrezi apelul si după traduci...

      Ștergere
  3. Daca era ea cum ai vb .Sti spaniola?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da fiindca am stat 3 ani in Spania deoarece tata trebuia sa lucreze acolo

      Ștergere
  4. Ar fi super sa imi raspunda si mie

    RăspundețiȘtergere
  5. ne spui si noua ce i-ai spus in spaniola pleaseeeeee ca nu stu ce sa zic ..ola?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hola, Mechi. Me llamo Diana y soy de Rumania. Me gusta Violetta y aunque sos el personaje malo, te amo. Si ea - Tambien te amo. Si quieres te puedo seguir en Google+ y en Twitter. Eu - En Twitter soy @DidiStuparu y en Google+ soy Diana Stuparu. Ciao! Ea - Ciao

      Ștergere
  6. Iti bati joc de noi pt ca nu suna!!!Am incercat de 4 ori si nu a sunat!Nu cred ca este bine sa dai un nr gresit de telefon!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Serios? Te poti jura, ca ti-a raspuns?

    RăspundețiȘtergere
  8. UpProasto! Cum sa te cred tampito Stuparu vine de la,stup de albine stai intr-un cos de gunoi cu sioareci si cu pisicile tale mirostoare.Ha Ha Ha.Mai da-te dracului.Ha Ha Ha proasto

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce urat vorbesti!NESIMTITOOOO!!!!SA-TI FIE RUSINEEEE!!!!

      Ștergere
    2. Cum ai aflat nr ei.sunt fana ai infocata si nu vreau sa imi pierd creditul pe o farsa.

      Ștergere
    3. Violeta te iubesc Anuca

      Ștergere
  9. Ar fi super daca mi-ar raspundea si mie,pa! (Erica)

    RăspundețiȘtergere
  10. ce tarea ar fi daca mi -ar raspunde

    RăspundețiȘtergere
  11. Ar fii super daca mi-ar raspunde si mie!Bine nu ma prea omor cu asta ptr.ca oricum nu stiu spaniola adica argentiniana deoarece Mechi e ARGENTINIANA.Nu am atat de multi EURO.Nici nu mai am cartela.E si asa pot suna de pe al mamei.OK PAAAA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar e adevarat? A ma incercat cineva?

    RăspundețiȘtergere
  13. pot sa o sun cu minute nationale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred. (CREATOAREA BLOGULUI)
      Ps. Nu mai am contul +Google

      Ștergere
  14. minte chiar minte nu o credeti eu cred ca a itrat pe google translate si a scris ce vroia sa spuna daca ii raspundea

    RăspundețiȘtergere
  15. Martinastoesselofficial22 ianuarie 2015 la 05:39

    Hi! My name is martina stoessel. I speak enlish i love you. I'm 18 bye bye.........

    RăspundețiȘtergere
  16. Tu sti spaniola !am auzit ca ai stat trei ani in spania eu am stat 2ani am invatat ceva hoola adica buna si pelo par .......dar chiar mai multe apropo pe mine ma cheama maria am 8 ani vrei sa fim prietene

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu stiu sal scriu ma ajutati?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nr. De tel a lui Leon care ii ????

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am sunat pe numărul violettei care l-ați scris , si a răspuns o doamnă care a zis ca daca mai sun o dată pe numărul acela nu știe ce îmi face

    RăspundețiȘtergere
  20. Mai bine vorbiti cu vedetele pe retelele de socializare ca asa va ia euro .

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am sunat pe Violetta,Mechi si Francesca.Am fost la un concert Violetta din Madrid!!Acolo i-am intalnit pe toti am vorbit cu ei,ne-am facut poze si altele le.am pus intrebari ei mie si etc....am facut toate astea pt ca am avut bilete VIAIPI!!!
    A FOST SUPER!!!
    De atunci mam imprietenit cu totii am mai tinut legatura cu unii dintre ei mai mult cu Mechi pt ca e foarte prietenoasa cu Tini la fel ea ma sustinut mult sa nu imi fie frica sa.mi descopar vocatia pt ca le.am spus ca imi place la nebunie sa cant!!!Am cantat cu ei....a fost ca in PARADIS!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Au whatsapp?(Merchi si Tini)

    RăspundețiȘtergere