joi, 17 iulie 2014

Interviu cu adevarata Tini

                    Heey, ieri i-am dat Martinei un interviu. Bineinteles ca era cea adevarata, sa vi-l traduc:
                    EU - Care este mancarea ta favorita?
                    TINI - Pizza
                    EU - Care sunt cantaretele tale favorite?
                    TINI - Selena Gomez, Ariana Grande, Dove Cameron si Shakira
                    EU - Cand o sa ajungi solista, poti sa dai un concert in Romania?
                    TINI - Clar!!!
                    EU - Ai terminat sa filmezi Violetta 3?
                    TINI - Nu
                    EU -Este usor sa inveti replicile pentru Violetta?
                    TINI -  Da, se invata usor
                    EU - Cate capitole are Simplemente Tini?
                    TINI - 14
                    EU - Simplemente Tini va apare si in Italia?
                    TINI - Da
                    EU - Care este cea mai buna prietena a ta, Mechi?
                    TINI - Da
                    EU - San Isidro este o strada din Buenos Aires?
                    TINI - Da
                    EU - Este o fata pe Google, o cheama Flor Stoessel. Este din familia ta?
                    TINI - Nu
                    EU - Cati ani are Francisco?
                    TINI - Este privat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu